Ze świata 9 września 2019

Pierwszy hiszpański klub z Socios

Atletico Madryt CF zostało pierwszym klubem z LaLiga Santander, który dołączył do Socios.com.


Platforma angażowania i nagradzania fanów oparta na blockchain współpracuje już z wieloma innymi klubami piłkarskimi, takimi jak Juventus FC, Paris Saint-Germain, AS Roma, czy West Ham United, które oferują fan-tokeny.

Socios.com zapewni kibicom klubu możliwość zakupu tokenów, które mają promować zaangażowanie, nagradzając ich za udział w działaniach na platformie. Za pośrednictwem Socios.com oferowane będą także ekskluzywne doznania, towary, czy gry.

Fan-tokeny Atletico będą wyceniane na 2 euro (2,20 USD) i będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem platformy. W sezonie 2019/20 tokeny można również zdobywać bezpłatnie za pośrednictwem funkcji geolokalizacji aplikacji w rozszerzonej rzeczywistości.

Członek zarządu Atletico, Clemente Villaverde, powiedział o nowej umowie: – Jesteśmy klubem, który jest nieustannie zaangażowany w innowacje technologiczne i w tym sensie uważamy, że dołączenie do społeczności Socios.com jest bardzo pozytywne.

Alexandre Dreyfus, dyrektor naczelny i założyciel Socios.com, dodał: – Atletico jest nie tylko gigantem świata futbolu, ale jest bardzo kreatywnym i wybiegającym w przyszłość klubem, jeśli chodzi o technologię i zaangażowanie fanów. To ostatecznie doprowadziło nas do chęci współpracy z nimi.