Ze świata 18 sierpnia 2019

Manchester City nie zmienił opon

Angielski mistrz kraju w piłce nożnej, Manchester City FC, przedłużył umowę o współpracy Nexen Tyre na sezon 2019/20.


Obie strony po raz pierwszy połączyły siły w 2015 roku. Dwa lata później Nexen rozszerzył umowę, by zostać pierwszym partnerem dla angielskiego klubu piłkarskiego, który promuje się na rękawkach. I taka forma kooperacji będzie kontynuowana.

Dzięki nowej umowie koreański producent opon zachowuje również inne zasoby promocji, tak fizyczne i jak i cyfrowe. Przedłużona umowa daje również Nexen prawo do aktywacji partnerstwa na całym świecie poprzez działania marketingowe związane z Manchesterem City.

Warunki finansowe odnowionej umowy nie zostały ujawnione, ale poprzednia była warta 10 milionów funtów na sezon.

Travis King, dyrektor generalny Nexen Tire, powiedział: – Nexen Tyre aktywnie wspiera Manchester City przez lata, towarzysząc zespołowi w kolejnych zwycięstwach w Premier League. Jesteśmy zdeterminowani, aby stworzyć większą synergię z klubem, skupiając się na dalszym sukcesie.