Ze świata 17 sierpnia 2019

Eintracht dalej szuka pracy ze sponsorem

Eintracht Frankfurt występujący w piłkarskiej 1.Bundeslidze poinformował, iż będzie nadal wspierany przez dotychczasowego sponsora głównego.


Innymi słowy, pozostanie nim Indeed. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2022/23. To oznacza, że kooperacja między stronami dobije do sześciu lat.

Do tej pory Eintracht rocznie z tytułu kontraktu zarabiał około 6,7 mln euro na sezon. Trudno powiedzieć, czy wartość ta wzrosła.

Paul D’Arcy, starszy wiceprezes ds. marketingu w firmie Indeed, powiedział: – Naszą misją w Indeed jest pomaganie jak największej liczbie osób w znalezieniu pracy. Sponsoring znacząco się do tego przyczynił. Nasze oczekiwania zostały spełnione – 9,9 miliona ludzi w Niemczech wie o Indeed dzięki sponsorowaniu Eintrachtu. Zwiększyła się zarówno liczba osób poszukujących pracy, jak i firm, które szukają pracowników przez Indeed.

Axel Hellmann, członek zarządu Eintracht Frankfurt, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, dodał: -Partnerstwo wpisuje się w nasze dążenie do bycia liderem w dziedzinie digitalizacji. W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowaliśmy wiele udanych kampanii.

Wraz z przedłużeniem partnerstwa Eintracht ogłosił, że otworzy swoje biuro w USA w przestrzeni Indeed w Nowym Jorku. Biuro zostanie dodane do filii klubowej w Pekinie, która rozpoczęła działalność w tym roku.