Ze świata 6 lipca 2019

Olympique z nowym sponsorem głównym

Trwa ofensywa Uber Eats na piłkę nożną. Po umowie z Ligue de Football Professionnel, na mocy której będzie sponsorem tytularnym Ligue 1, przyszedł czas na kolejną.


Tym razem firma dostarczająca jedzenie będzie sponsorem główmy Olympique Marsylia, czołowego francuskiego klubu piłkarskiego o wielkiej rzeszy kibiców.

Kontrakt będzie obowiązywać od sezon 2019/20 do końca kampanii 2021/22. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione, ale podczas konferencji prasowej prezydent klubu, Jacques-Henri Eyraud stwierdził, że podane wartości od 3 mln do 3,5 mln euro są zbliżone ku prawdzie. 

Uber Eats zastąpi potentata telekomunikacyjnego Orange, który wspierał klub od 2017 roku w roli sponsora głównego i płacił za sezon około 2 mln euro. Orange zarazem pozostaje sponsorem tytularnym Stade Vélodrome. Porozumienie jest ważne do końca czerwca 2022.