Ze świata 4 lipca 2019

Puma rusza w taniec z Manchesterem City

Oficjalnie rozpoczęła się współpraca Manchesteru City FC z Pumą, nowym sponsorem technicznym, który zastąpił Nike.

Zaprezentowane zostały stroje domowe i wyjazdowe na sezon 2019/20. Pierwsze projekty to połączenie tradycji i nowoczesności.

Domowa trykoty pojawią się w kultowym błękicie, ale z fioletowymi detalami. O ile na nich widoczne są akcenty nawiązujące do przemysłowych korzeni miasta, o tyle drugi komplet to motywy czerpiące z miejskiego życia „Madchesteru”, szczególnie z legendarnego klubu The Hacienda.

Po raz pierwszy na koszulce domowej City niebieski rdzeń jest akcentowany fioletowymi detalami – kolorem widocznym wcześniej na koszulkach – pojawiających się na ramionach, sponsorze i brandingu. 125-lecie herbu klubu kończy pierwszą koszulkę domową Manchester City.

– Współpraca pomiędzy Manchesterem City i Pumą wykracza poza futbol. Chcemy, aby globalni fani klubu i lokalni kibice czuli, że są w to zaangażowania, a zaczyna się to od połączenia naszych bardzo kreatywnych projektów strojów z autentycznymi historiami i elementami muzycznej sceny Manchesteru – powiedział Adam Petrick, dyrektor ds. globalnego marketingu marki Puma.

 .