Ze świata 26 czerwca 2019

Coca-Cola z chińską marką mleczarską

Coca-Cola i chińska marka mleczarska Mengniu podpisały pierwszą w historii wspólną ogólnoświatową umowę partnerską z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim.


Dwunastoletnie partnerstwo, trwające do igrzysk olimpijskich w 2032 roku, łączy kategorie napojów bezalkoholowych i kategorie produktów mlecznych w nowy dział.

Wspólna umowa obejmuje również prawa marketingowe Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego (IPC) i igrzysk paraolimpijskich, jak i Igrzyska Olimpijskie Młodzieży.

Zgodnie z oficjalnym oświadczeniem MKOl umowa przyniesie „bezprecedensowe inwestycje w tradycyjne i cyfrowe media w celu promowania wartości olimpijskich na całym świecie”.

Dla Mengniu transakcja będzie idealną formą wsparcia ich międzynarodowego planu rozwoju. Mengniu zamierza stać się jednym z największych producentów mleka na świecie do 2025 roku.

Coca-Cola była obecna na igrzyskach olimpijskich od wydarzenia w Amsterdamie w 1928 roku. Ich obecna umowa z MKOl miała się zakończyć w 2020 roku.