Bayern poszerza współpracę z P&G
Dalsza współpraca obejmuje cały portfel marek Procter & Gamble, czyli m.in. Gillette, Braun, Head & Shoulders czy Oral-B. Co więcej, dotyczy nie tylko Niemiec, ale także Austrii i Szwajcarii.
Od nadchodzącego sezonu współpraca zostanie rozszerzona na kobiecą drużynę piłkarską Bayernu. W rezultacie kooperacja będzie bardziej skoncentrowana na brandach bardziej dotyczących kobiet.
– Cieszymy się, że będziemy kontynuować udaną współpracę z tak silnym partnerem jak Procter & Gamble – wyjaśnia Andreas Jung, dyrektor ds. marketingu w FC Bayern München AG. – Rodzina ma wysoki priorytet dla Bayernu Monachium. Dlatego cieszymy się, że oprócz kampanii marek firmy będzie prowadzona kampania #FamilienChancen.
Wspomniane #FamilyChances to inicjatywa społeczna, która aktywnie wspiera rodziny w ich codziennym życiu.