Ze świata 23 kwietnia 2019

FC Barcelona chce mocniej zaistnieć w Chinach

WE Red Bridge ogłosiło współpracę z FC Barceloną. Współpraca ma pomóc pogłębić związek klubu z rosnącą bazą fanów w Chinach.


Agencja opracuje strategię komunikacji przedstawiciela LaLiga Santander na rynku chińskim. Ma pomóc w relacjach z mediami i wpływach marketingowych. Warto dodać, że działania te są następstwem otwarcia Barça Experience i Barça Academy Pro w Haikou w Chinach w zeszłym roku.

FC Barcelona była świadkiem rosnącej popularności klubu i piłki nożnej w Chinach w ostatnich latach i jest zaangażowana w współpracę z chińskimi kibicami. Na pewno też przyczynia się do rozwoju piłki nożnej w Chinach.

WE Red Bridge ma bogate doświadczenie w doradzaniu najlepszym klientom w zakresie strategii wprowadzania i ekspansji w Chinach. Współpracowali z Aesop, Goodyear, iRobot, LaLiga, lululemon, Port Adelaide Football Club, Scoot i TaylorMade.