Ze świata 18 marca 2019

Od Cracovii po Ligue 1

Lille OSC, obecny wicelider Ligue 1 Conforama, pozyskał nowego sponsora. Została nim polska firma informatyczna Comarch.


Kontrakt będzie ważny do końca sezonu 2019/20. Na jego mocy logo firmy pojawiło się na koszulkach meczowych francuskiego klubu piłkarskiego.

Będzie także widoczne na telebimach obiektu Stade Pierre Mauroy oraz w ośrodku treningowym Domaine de Luchin. Wspólne działania promocyjne będą też prowadzone w kanałach komunikacji LOSC.

Comach w ten sposób zamierz zwiększyć swoją rozpoznawalność we Francji, gdzie działa od 13 lat.

– To wpisuje się w szerzy projekt budowania świadomości brandu na rynku francuskim wśród naszej grupy docelowej. Naszą działalność operacyjną prowadzimy aktywnie głównie na północy Francji oraz w regionie paryskim, stąd pomysł partnerstwa z bardzo rozpoznawalnym regionalnie klubem – powiedział Arkadiusz Iłgowski, dyrektor generalny Comarch Francja.

Warto dodać, że siedziba firmy we Francji mieści się właśnie w Lille.

– Polska spółka reprezentuje wymiar międzynarodowy, jednocześnie będąc obecną na rynku lokalnym, oferując rozwiązania informatyczne dla czołowych firm z regionu północnej Francji. Janusz Filipiak, poza przodowaniem w dziedzinie hi-tech, jest również wielkim pasjonatem piłki nożnej. Współpraca między klubem LOSC a Comarch wynika z połączenia tych dwóch dziedzin – dodał Marc Ingla, prezes Lille OSC.

Warto dodać, że Comarch jest właścicielem i sponsorem głównym Cracovii, a w przeszłości firma sponsorowała niemiecki TSV 1860 Monachium (2009/10) i francuski AS Nancy (2012/13).