Ze świata 21 lutego 2019

PSG znalazło następcę Emirates

Jak wiadomo, Paris Saint-Germain od sezonu 2019/20 nie będzie sponsorowane przez linie lotnicze Emirates. Klub miał zbyt duże wymagania finansowe.


To wykorzystało Accor, czyli francuski potentat działający na międzynarodowym rynku turystycznym.

Na mocy kontraktu na koszulkach piłkarzy PSG pojawi się logo Accor Live Limitless (ALL), czyli programu lojalnościowego stworzonego przez Accor.

Dokładna długość i warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione, chociaż francuska gazeta „Le Parisien” twierdzi, że transakcja jest jednym „z czterech największych europejskich kontraktów”.

Emirates promowało się na trykotach potentata grającego w Ligue 1 Conforama od 2006 roku. Ostatnio przewoźnik płacił od 25 do 30 mln euro ze sezon. Do nowego kontraktu nie doszło, gdyż PSG oczekiwało 80 mln za rok współpracy.