Sponsor Lecha i Rakowa zmienia wizerunek
Włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron, zaprezentowała nową identyfikację wizualną.


Od 2019 roku Włosi wdrażają bardziej nowoczesny, ostry wygląd logo. Warto dodać, że dotychczasowy znak powstał nie tak dawno, bo w 2016 roku.
Z całą pewnością nie jest to rewolucja, a bardziej ewolucja. Uległ zmianie „Macron Hero”, czyli znak towarowy firmy. „Macron Hero reprezentuje jeszcze skuteczniejszy sposób komunikowania radości odczuwanej na końcu wyzwania: osiągnięcie celu, wysiłku, pasji i determinacji, filozofii: ciężko pracuj, baw się lepiej” – czytamy w oświadczeniu.
Przypomnijmy, że w Polsce firma jest sponsorem technicznym między innymi Lecha Poznań oraz Rakowa Częstochowa.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



