LaLiga zaangażuje kibiców w Malezji
LaLiga, organ zarządzający dwoma najwyższymi hiszpańskimi ligami piłkarskimi, celuje w regionalnych partnerów i sponsorów.
Nowym będzie SportsHero, deweloper gier mobilnych. Ta kooperacja ma pomóc hiszpańskiej lidze zaangażować miliony malezyjskich kibiców.
Firma z Singapuru została tym samym regionalnym partnerem LaLiga w zakresie aplikacji do prognozowania sportu. Umowa będzie obowiązywać do zakończenia kampanii 2019/20.
Oczekuje się, że partnerstwo przyniesie szybki wzrost użytkowników na rynku malezyjskim, na którym szacuje się, że LaLiga ma 4,4 mln konsumentów.
SportsHero może też korzystać z własności intelektualnej LaLiga do wykorzystania na swoich platformach. LaLiga ma promować partnera na swoim profilu na Facebooku, oczywiście wykorzystując geolokalizację.
Podobną umowę ze SportsHero rozgrywki mają w Indonezji.