Ze świata 18 listopada 2018

LaLiga zaangażuje kibiców w Malezji

LaLiga, organ zarządzający dwoma najwyższymi hiszpańskimi ligami piłkarskimi, celuje w regionalnych partnerów i sponsorów.

Nowym będzie SportsHero, deweloper gier mobilnych. Ta kooperacja ma pomóc hiszpańskiej lidze zaangażować miliony malezyjskich kibiców.

Firma z Singapuru została tym samym regionalnym partnerem LaLiga w zakresie aplikacji do prognozowania sportu. Umowa będzie obowiązywać do zakończenia kampanii 2019/20.

Oczekuje się, że partnerstwo przyniesie szybki wzrost użytkowników na rynku malezyjskim, na którym szacuje się, że LaLiga ma 4,4 mln konsumentów.

SportsHero może też korzystać z własności intelektualnej LaLiga do wykorzystania na swoich platformach. LaLiga ma promować partnera na swoim profilu na Facebooku, oczywiście wykorzystując geolokalizację.

Podobną umowę ze SportsHero rozgrywki mają w Indonezji.