Ze świata 10 września 2018

PSG musi się pospieszyć

Kierownictwo Paris Saint-Germain robi wszystko, aby jak najszybciej znaleźć głównego sponsora na przyszły sezon.

Czas ucieka. O tej porze roku kluby i sponsorzy techniczni pracują już nad projektem koszulki na nowy sezon, lecz w PSG wciąż nie wiadomo, kto będzie głównym sponsorem klubu. Linie lotnicze Emirates nie będą pojawiać się już bowiem na froncie koszulek meczowych mistrza Francji od sezonu 2019/2020.

 
Szefowie PSG liczą, że uda znaleźć się sponsora, który zapłaci za taką możliwość ok. 60 milionów euro rocznie. 
 
Poszukiwania opóźniają zatem finalizację prac nad koszulką tego zespołu na przyszły sezon. Nike zapowiada, że może poczekać z całą sprawą do grudnia, jednak jest to termin ostateczny, aby nie komplikować procesu produkcji i nie generować wyższych kosztów.