Ze świata 26 grudnia 2011

Najciekawsze oferty świąteczne

Facebook to doskonałe narzędzie do promocji klubu. Serwis internetowy \"Sports Networker\" znalazł najciekawsze świąteczne oferty w amerykańskich drużynach.

Dallas Cowboys z NFL współpracują z wyznawcami Armii Zbawienia – chrześcijańskiego wyznania protestanckiego – od piętnastu lat. W związku z tym klub w celu pozyskania nowych fanów na terenie Stanów Zjednoczonych zachęca do wpłat na konto drużyny w wysokości 15 dolarów.

W zamian każdy, kto podzieli się swoimi pieniędzmi pojawi się na specjalnej ścianie z nazwiskami darczyńczów. Dodatkowo medalem odznaczony zostanie pierwszy, ostatni i najhojniejszy "sponsor".

Wszyscy, którzy przekroczą wyżej wymienioną kwotę mogą liczyć na książki i koszulki podpisane przez zawodników z Dallas, a każdy – niezależnie od kwoty – otrzyma mały upominek od klubu.

Hokeiści New Jersey Devils nie oczekują pieniędzy, a zaangażowania swoich fanów. Klub zbierał w swojej siedzibie nierozpakowane zabawki, które później dostarcza do szpitali dziecięcych i organizacji charytatywnych. W ubiegłym roku "Diabły" okazały się anielsko skuteczne zaopatrując potrzebujące dzieci w 1500 zabawek i 4800 dolarów na rzecz ich leczenia.

Pozostając na lodowiskach, czas na Washington Capitals. Na Facebooku oficjalny profil klubowy rozpoczął konkurs fotograficzny. Kibice zamieszczają na nim swoje zdjęcia świąteczne związane z klubem, a zwycięzca, którego wybiorą kibice, otrzyma prezent – podpisany przez sportowców krążek, podwójne bilety na trzy mecze Capitals, łyżwy i czapkę.

Z humorem do sprawy podeszli hokeiści z Vancouver Canucks, którzy poszli tropem zdjęć, jak koledzy z Waszyngtonu. W Kanadzie wybierają jednak… najbrzydsze swetry. Zwycięzca, a właściwie posiadacz najgorszego ubrania, wygra bilety na mecze tej drużyny.

NHL zdominowała zestawienie, bowiem kolejny wyróżniony klub to Minnesota Wild. Mistrz swojej dywizji sprzed kilku lat oferuje w zamian za 109 dolarów pakiet limitowanej edycji klubowej koszulki i wejściówki na mecz.