Ze świata 25 sierpnia 2018

Panama z istotnymi umowami

Piłkarska ekstraklasa Panamy - Liga Panameña de Fútbol - uzgodniła ważne dla swojej działalności kontrakty medialne i sponsorskie.

Piłkarska Federacja Panamy (FEPAFUT), sprzedała prawa medialne i sponsorskie do rozgrywek na cztery lata za łączną kwotę 7,6 miliona dolarów. Prawa medialne sprzedane zostały dwóm nadawcom – TVN i Medcom, za 1,2 miliona dolarów rocznie.

 
Z kolei sponsorem rozgrywek będzie telekomunikacyjna firma Cable Onda, która płacić będzie za taką możliwość 700 tysięcy dolarów rocznie. Obie strony współpracują ze sobą od 2014 roku.
 
Wiceprezes federacji, Ramón Cardoze, oznajmił, że celem FEPAFUT było pozyskanie chętnych na prawa medialne za ponad 1,5 miliona dolarów rocznie, jednak z uwagi na sytuację gospodarczą w kraju nie znaleziono chętnego na tak wysoki kontrakt.