Ze świata 11 lipca 2018

Betway na treningach Romy

Internetowy bukmacher Betway podpisał z AS Romą trzyletnią umowę, w ramach której promował będzie się na sprzęcie treningowym.

Prócz brandingu na odzieży treningowej, Betway ma otrzymać dostęp do szerszej reklamy w klubie do sezonu 2020/2021. 

 
Po odejściu głównego sponsora Romy w 2014 roku, klub zintensyfikował poszukiwania nowych reklamodawców. W kwietniu bieżącego roku Roma podpisała umowę z Qatar Airways, która była – według doniesień medialnych – najbardziej wartościową w historii zespołu. Później parafowano kontrakt z Waze.
 
Można przypuszczać, że inne włoskie kluby pójdą śladem Romy, z związku z planowanym przez rząd wprowadzeniem zakazu reklamy gier hazardowych od stycznia 2019 roku. Firmy, które posiadają z bukmacherami obowiązujące umowy będą mogły dokończyć jednak ich realizację. Czytaj więcej >>