Ze świata 3 lipca 2018

Carabao w akcji przeciw seksizmowi

Sponsor Pucharu Ligi Angielskiej - firma Carabao - chce zmienić postrzeganie kobiet w futbolu.
Carabao porozumiało się z redakcją serwisu "This Fan Girl" w celu uruchomienia kampanii promocyjnej #WeAreFemaleFans, mającej na celu zmianę postrzegania kobiet, jako kibiców piłkarskich.
 
Projekt ma na celu podkreślenie nadmiernej seksualizacji i fałszywej prezentacji fanek futbolu w internecie. – Często w dużych, międzynarodowych imprezach prezentowane są niezliczone ilości zdjęć hiper-seksualnych kobiet. – mówi Harry Killen, która pracuje przy tej kampanii. – Zdecydowaliśmy się uruchomić ten projekt, aby pokazać nasze prawdziwe twarze. – dodaje.
 
– Puchar Świata wkracza w decydującą fazę. Wszyscy widzieliśmy, jak kamery skupiają się na kobietach w tłumie kibiców. – dodaje Anna Cooke, menedżer marki Carabao.
 
Akcja przyciągnęła uwagę kluczowych postaci z branży piłkarskiej, m.in. Katie Chapman, byłej reprezentantki Anglii i piłkarki Chelsea FC.