Biznesowy transfer Realu
Maple Leaf Sports & Entertainment traci kluczowego pracownika na rzecz Realu Madryt.
Dave Hopkinson – chief commercial officer MLSE – który autoryzował m.in. wartą 800 milionów dolarów umowę sponsoringu tytularnego obiektu Air Canada Centre w Toronto dla Scotiabank przechodzi do działu biznesowego Realu Madryt.
47-letni odmówił komentarza w tej sprawie, ale oczekuje się, że rozpocznie pracę dla hiszpańskiego zespołu w ciągu najbliższego miesiąca. Jego odejście wywołało szok w kanadyjskim przemyśle sportowym.
– Real Madryt jest wielką marką w naszej branży. Zwykle trudno jest znaleźć kogoś, kto potrafi zrobić coś lepiej, niż inni. On to robi. – mówi Tim Leiweke, były prezes i dyrektor generalny MLSE.
Hopkinson zaczynał pracę w Toronto Argonauts, skąd w 1994 roku przeprowadził się do Toronto Raports. Po zatrudnieniu w MLSE został jednym z najlepszych menadżerów, gdzie odpowiedzialny był za wiele sukcesów największych firm ze świata sportu. Już jako dyrektor handlowy MLSE rozbudował markę Toronto Raptors dzięki kampanii marketingowej "We the North".