Ze świata 5 kwietnia 2018

The North Face z nową kampanią

Firma The North Face znana z produkcji odzieży sportowej i outdoorowej wystartowała z nową globalną kampanią.

„Move Mountains” jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Firma chce okazać zaangażowanie w dążenie do równej reprezentacji kobiet we wszystkich reklamach marki, mediach społecznościowych i innych treściach marketingowych.

– Wiemy lepiej niż ktokolwiek inny, że jest mnóstwo kobiet, które codziennie osiągają niesamowite cele, wykonując inspirujące rzeczy. Jednak kobiety i dziewczęta nie widzą siebie jako "odkrywców". Mieliśmy prostą teorię, że jeśli kobiety i dziewczęta zobaczą więcej modeli do naśladowania, stworzą więcej kobiecych wzorców dla przyszłych pokoleń – powiedział Tom Herbst, globalny wiceprezes ds. marketingu w The North Face.

Działania skupione będą na filmach „Move Mountains”, które przedstawiają historie oraz dokonania pięciu kobiet. Są to alpinistka Hilaree Nelson O’Neill, wspinaczki Ashima Shiraishi i Margo Hayes, aktywistka Fernanda Maciel oraz naukowiec NASA Tiera Guinn Fletcher.