Ze świata 19 marca 2018

Niemiecka piłka ręczna nadal z Lagardère Sports

Niemiecka Federacja Piłki Ręcznej (DHB) podpisała nową umowę partnerską z agencją Lagardère Sports.


Kontrakt parafowano na okres czterech lat. Tym samym współpraca, która została nawiązana w 2014 roku potrwa do 2024 roku.

Zgodnie z porozumieniem firma nadal będzie sprzedawać prawa medialne oraz marketingowe dotyczące reprezentacji kraju, tak mężczyzn, jak i kobiet.

– Po Mistrzostwach Europy EHF w Chorwacji oczekujmy kontynuacji bardzo owocnej współpracy z naszym wieloletnim partnerem. W ostatnich latach dokonaliśmy ogromnego postępu w marketingu i zamierzamy rozszerzyć współpracę z Lagardère Sports, która już jest na wysokim poziomie – powiedział Mark Schober, prezes DHB.

Jedną z tych aktywności jest informacja, że jeden z nadchodzących meczów reprezentacji będzie transmitowany na żywo wyłącznie za pośrednictwem Facebooka.

To działanie zostało wsparte przez Mitsubishi Motors, które wspiera federację od stycznia tego roku. Dzięki temu mecz kwalifikacji do Mistrzostw Europy EHF kobiet z Hiszpanią, który odbędzie się 21 marca w Stuttgarcie zostanie pokazany za pośrednictwem profilu niemieckiego oddziału japońskiej firmy motoryzacyjnej.