Ze świata 28 grudnia 2017

Sevilla FC z piwem i zegarkiem

Sevilla FC, klub występujący w LaLiga Santander, poinformował o zawarciu dwóch umów handlowych. Jedna jest całkowicie nowa.


Po pierwsze, parafowano kontrakt z Cruzcampo. Marka pozostanie oficjalnym piwem klubu. Nowe porozumienie będzie obowiązywać przez okres pięciu lat.

Brand, który należy do Heinekena, będzie mógł korzystać ze sprzedaży swoich produktów na Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Pojawi się też znacząca ekspozycja oraz różne formy aktywacji zachęcające do udziału fanów klubu.

Jose Castro, prezes Sevilla FC, przyznał, że nowy kontrakt pozwoli skonsolidować Cruzcampo z klubem jako jednego z najważniejszych sponsorów.

Po drugie, związano się z Casio. Japoński producent zegarków podpisał z klubem trzyletnią umowę. Na jej mocy oficjalnym zegarkiem Sevilla FC będą modele z linii G-Shock.

Dzięki kooperacji Casio zaprojektuje pięć modeli czasomierzy, które będą sprzedawane w klubowych kanałach dystrybucji.

Warunków finansowych obu porozumień nie ujawniono.