Ze świata 18 grudnia 2017

Olympique w dalszym ciągu z koreańską marką

Olympique Lyon, czołowy klub piłkarski z Francji, w końcu przedłużył kontrakt z koreańskim producentem samochodów.


Rozmowy trwały dość długo, ale przedstawiciel Ligue 1 Conforama dopiął swego. Hyundai pozostanie sponsorem klubu.

Nowa umowa obejmie sezony 2018/19 oraz 2019/20. Przypomnijmy, że kooperacja między stronami rozpoczęła się w 2012 roku.

Hyundai jest głównym sponsorem Olympique Lyon, a także jednym z partnerów premium obok adidasa oraz Veolia.

Nowa umowa zwiększy także zaangażowanie Koreańczyków we wsparcie dla zespołu kobiet, który jest czołowym klubem w Europie.

Wprowadzona będzie także aktywacja #ShareHyundai, czyli plan wspólnych przejazdów dla fanów, oraz #HyundaiExperience, który prezentuje modele firmy na Groupama Stadium.

Ciekawym pomysłem jest też wdrożenie programu Car Wash Hyundai. Otóż przy okazji wybranych meczów klubu 20 pojazdów z parkingu zostanie wybranych do mycia w trakcie gier.

– Te sześć lat partnerstwa Lyonu zakotwiczyło Hyundaia na pozycji głównego gracza we francuskiej piłce nożnej – przyznał Lionel Keogh, dyrektor generalny Hyundai Motor Francja.

Szczegółów finansowych umowy nie ujawniono.