Ze świata 15 października 2017

Juventus z serwisem Netflix

Juventus FC, piłkarski mistrz Włoch, chce jak najmocniej promować swoją markę. Takim krokiem jest na pewno nowa umowa o współpracy.


Na mocy kontraktu z Netflix, gigantem internetowej rozrywki, powstanie czteroodcinkowy dokument pokazujący codzienność klubu.

Każda część będzie trwała godzinę. Fani efekty kooperacji będą mogli zobaczyć prawdopodobnie już na początku przyszłego roku.

– To źródło dumy, że Juventus jest pierwszym klubem piłkarskim, który stał się przedmiotem serialu Netflix – powiedział Federico Palomba, wiceprezes ds. przychodów w klubie.

– Współpraca tego rodzaju potwierdza naszą pasję do wdrażania innowacji i stania się marką sportowej rozrywki, w każdym znaczeniu tego słowa. Poprzez tą współpracę chcemy dotrzeć do fanów „Bianconerich” z całego świata i milionów użytkowników Netflix, którzy dzięki tym dokumentom mogą poznać Juventus z każdego punktu widzenia – dodał.

Erik Barmack, wiceprezes ds. międzynarodowych seriali Netflix, tak skomentował kontrakt: – Netflix jest domem pasjonujących opowieści, a nie ma kibiców z większą pasją niż fani „Bianconerich”. Cieszymy się, że mamy unikalny i ekskluzywny dostęp do jednego z najważniejszych klubów na świecie.