Ze świata 29 listopada 2011

Najlepszy sklep w Wielkiej Brytanii?

JD Sports Fashion zasłużył na miano pierwszego sklepu sportowego w Wielkiej Brytanii. Firma otworzyła na lokalnym rynku od 1981 roku aż 500 punktów.

Obrót zanotowany w roku 2011 w wysokości 769,8 milionów funtów robi ogromne wrażenie. Firma wykorzystuje w celach promocyjnych Twitter (6310 zwolenników), Facebook (prawie 290 tysięcy fanów) i YouTube, gdzie oficjalny kanał sklepu ma 148 klipów z ponad 587 tysiącami odsłon.

Każdy z kanałów ma swoje przeznaczenie. Na Twitterze JD Sports Fashion promuje konkursy i oferuje rabaty na towary ze swojego magazynu. Pracownicy integrują się z potencjalnymi klientami również w sprawach sportowych – prosząc o komentarze w sprawie aktualnych sytuacji w świecie sportu.

Facebook to miejsce, gdzie znaleźć można zdjęcia profesjonalnych zawodników ubranych w sklepowy asortyment. Na YouTube publikowane są reklamy w których mogą uczestniczyć klienci sklepu.

JD Sports Fashion to jeden z największych sklepów sportowych oferujących sprzedaż detaliczną w Wielkiej Brytanii. Dzięki przemyślanej kampanii marketingowej stwarza również w umyśle klientów silną świadomość marki oferując interakcję ze sklepem.