NFL leje ten sam olej
Castrol, czołowy producent olejów silnikowych, podpisał wieloletnie przedłużenie umowy partnerskiej z National Football League (NFL).
Tym samym firma utrzyma status oficjalnego oleju silnikowego ligi.
Na mocy współpracy Castrol będzie mógł umieszczać logo NFL na wybranych produktach.
Aktywacja kooperacji będzie miała miejsce na wszelakich poziomach, od reklam, przez media społecznościowe i inne formy działań.
Castrol współpracuje z NFL od 2010 roku.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
