Ze świata 26 listopada 2011

Juventus ma nowego partnera

Producent opon Goodyear wchodzi na włoski rynek piłkarski. Amerykańska firma związała się umową sponsorską z drugim w tabeli Serie A Juventusem Turyn.

Początkowo umowa obowiązywać będzie do końca obecnego sezonu. To pierwsza firma produkująca ogumienie, która związała się z tym włoskim klubem.

– To partnerstwo rozwija naszą strategię sponsorską. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru Goodyear. Juventus wraca na sportowe salony, jako marka godna zaufania i cenny partner biznesowy – stwierdził Andrea Agnelli, prezydent "Starej Damy".

– Sponsoring pozwoli nam na interakcję ze zmotoryzowanymi kierowcami i oferuje możliwość oferowania nam różnego rodzaju rozrywek dla fanów – dodał prezes i dyrektor zarządzający Goodyear Dunlop Tires Italia, Luca Crepaccoli. Czy oznacza to specjalne opony dla klubowych sympatyków?

– Dzięki tej współpracy zacieśnimy naszą współpracę z Grupą Fiat, którego Goodyear jest dostawcą pneumatyki – dodał Crepaccoli.