Ze świata 25 stycznia 2017

Juventus z kolejnymi kontraktami

Początek roku to czas bardzo aktywnych działań w wykonaniu włodarzy Juventusu FC. Nie tylko nowe logo, ale też wiele umów handlowych. Właśnie zawarto kolejne.


Klub Serie A TIM podpisał rozszerzenie współpracy z Randstad, holenderską firmą międzynarodową zarządzającą zasobami ludzkimi.

Współpraca ma obowiązywać do końca sezonu 2019/20. Na jej mocy firma będzie mogła nadal korzystać z wizerunku piłkarzy występujących w Juventusie.

Druga umowa została parafowana z Noberasco, marką produkującą suszone owoce. I w tym przypadku kolaboracja potrwa przez trzy lata. Firma zyskała zarazem status partnera żywieniowego klubu.

Brand będzie obecny na wszystkich wydarzeniach medialnych Juventusu, a także będzie mógł promować się za pośrednictwem materiałów promocyjnych klubu.

Obie firmy znalazły się na drugim stopniu drabiny sponsorskiej. Znajdują się tam także TIM, Samsung, Balocco, UBI Banca, Mediaset Premium, Sky, Goodyear, Philips i Frecciarossa.