Ze świata 21 grudnia 2016

Suning dalej inwestuje w Inter

Suning Holdings Group zostało oficjalnym i tytularnym sponsorem ośrodków treningowych Interu Mediolan występującego w Serie A TIM.


– To bardzo ważny dzień dla Interu. Od 4-5 miesięcy silnie współpracujemy z naszymi przyjaciółmi z Suning. Z firmą, która otworzyła ponad 1600 swoich oddziałów i jest dla nas bardzo ważna z punktu widzenia inwestycyjnego – powiedział Michael Gandler, dyrektor finansowy klubu.

– Na koszulkach treningowych będzie widoczna marka suning.com, a centrum treningowe wkrótce będzie nazywało się Suning Centro Sportivo Angelo Moratti. Zmieniona zostanie także nazwa ośrodka szkoleniowego młodzieży, który będzie nosił nazwę Suning Centro Sportivo Giacinto Fachetti – dodał Gandler.

Ekspozycja logo Suning będzie też obecnie na ekranach LED w centrach szkoleniowych, a także w trakcie meczów domowych oraz na ściankach przy okazji konferencji prasowych. Pojawi się także w tunelach przed wyjściem piłkarzy na plac gry.

Przypomnijmy, iż Suning w czerwcu nabył pakiet kontrolny Interu.