Ze świata 15 sierpnia 2016

EA Sports z Manchesterem United

EA Sports, procent gry wideo FIFA, pozyskał kolejny klub do promocji swojego produktu. Tym razem zawarto kontrakt z Manchesterem United FC.


Umowę podpisano na okres trzech sezonów. W rozgrywkach 2016/17 klub będzie promować grę FIFA 17.

Na mocy kontraktu EA Sports zyskało dostęp do wykorzystania wizerunku piłkarzy 20. krotnych mistrzów Anglii w trakcie sezonu. Dodatkowo stanowiska z najnowszą edycją gry będą udostępnione na Old Trafford i także w ośrodku treningowym AON Training Complex.

– Umiejętność połączenia wszystkich fanów w jednym miejscu leży w DNA firmy EA Sports – przyznał Richard Arnold, dyrektor zarządzający klubu Premier League.

– Dzięki posiadaniu tych innowatorów w grupie naszych globalnych partnerów, jesteśmy zobowiązani wobec naszych fanów, że mogą spodziewać się nowych treści oraz pomysłów tym zakresie przez kolejne lata – dodał.

– Dowodem mogą być udostępnione dzisiaj zdjęcia, a także zapowiedź wideo trybu „The Journey”, która potwierdza naszą wieloletnią chęć stawiania na młodzież – zakończył Arnold.