Eagles wracają do branży motoryzacyjnej
Philadelphia Eagles, franczyza występująca w National Football League, zawarli wieloletnią umowę o współpracy z japońskim producentem samochodów.
Kontrakt podpisano z Toyotą. W ramach umowy logo firmy pojawi się w trakcie konferencji prasowych, a w trakcie meczów będzie widoczne na ekranach LED na stadionie Lincoln Financial Field.
Firma będzie także współpracować z klubem w ramach plebiscytów na zawodnika tygodnia oraz gracza roku. W tym przypadku na kibiców biorących udział w zabawie będą czekały nagrody.
Dodatkowo na stadionie będą wystawione różne modele Toyoty.
Warto dodać, iż japońska marka staje się pierwszym partnerem motoryzacyjnym Eagles od 2008 roku.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Koszulki Manchesteru City na Klubowe Mistrzostwa Świata mają polski akcent
Manchester City już w przeszłości docenił kibiców Lecha Poznań, a wszystko to ma związek ze słynną celebracją zwaną"doing the Poznań" – wyjątkowym sposobem świętowania goli, który trafił z Polski na angielskie stadiony.



