Ze świata 27 lipca 2016

Rio 2016: Co chce wypromować Coca-Cola?

Coca-Cola zamierza wykorzystać swoje możliwości sponsorskie związane z Igrzyskami Olimpijskimi w Rio de Janeiro do promocji marek napojów niegazowanych.

Celem jest zwiększenie świadomości wśród nabywców w Ameryce Północnej. Chodzi o następujące brandy: Vitaminwater, Minute Maid, Zico, Powerade i Core Power.

Firma chce zachęcić ludzi do ich spróbowania i pokazania, że te mniej słodkie alternatywy są równie dobre.

Aby to osiągnąć marki będą promowane przez różnych sportowców. Na przykład Vitaminwater nawiązało współpracę z gwiazdą piłki nożnej kobiet – Megan Rapinoe (TUTAJ).

Minute Maid do aktywacji wykorzystuje kooperację z Missy Franklin, która w spocie apeluje do rodziców, aby zrobili coś dobrego dla swoich dzieci.

Inne przykłady? Simone Biles w reklamie Core Power:

Powerade korzysta z kolei z wizerunku Lopeza Lomonga i Shakura Stevensona: