Ze świata 5 lipca 2016

Eintracht wznosi toast

Mimo nieudanego sezonu 2015/16 jeden z najważniejszych partnerów Eintrachtu Frankfurt nie zamierza się wycofywać. Wręcz przeciwnie.


Browar Krombacher zawarł nowe, długoterminowe porozumienie z przedstawicielem 1.Bundesligi. Kontrakt będzie obowiązywał od sezonu 2016/17 do końca 2023/24.

Firma będzie też głównym sponsorem Eintrachtu podczas najbliższych rozgrywek, a jej logo pojawi się na froncie koszulek. Od rozgrywek 2017/18 rola zmieni się i będzie partnerem premium.

Kontrakt zakłada, iż drużyny do lat 17 i 19 będą promować bezalkoholowy produkt browaru, Barrel Krombacher.

Oczywiście napoje Krombachera będą dalej dostępne dla kibiców odwiedzających Commerzbank-Arena.

Dodajmy, iż na strojach logo browaru zastąpi markę motoryzacyjną Alfa Romeo.