Ze świata 9 czerwca 2016

„The Switch”, czyli Nike na Euro 2016 [WIDEO]

Cristiano Ronaldo jest głównym bohaterem nowego spotu promocyjne Nike. Materiał przygotowano oczywiście z myślą o UEFA Euro 2016.


W „The Switch”, oprócz Portugalczyka, pojawiają się także inni zawodowi piłkarze i piłkarka: Raheem Sterling, Joe Hart, Harry Kane, Chris Smalling, John Stones, Ross Barkley, Megan Rapinoe, Ricardo Quaresma, Andre Gomes, Jose Fonte, Cedric Soares, Vieirinha, Raphael Varane, Anthony Martial, Sergi Roberto oraz Javier Mascherano.

Za kampanię odpowiada długoletni partner Nike, agencja Wieden+Kennedy. Materiał wyreżyserował Ringan Ledwidge. To on odpowiadał też za „Winner Stays” z 2014 roku. Autorem zdjęć jest natomiast Matthew Libatique znany choćby z „Iron Man”.

Warto dodać, że jest to najdłuższy film promocyjny Nike w historii. Trwa 5:57 minut i wyprzedza „The Last Game” (5:28).

W tle usłyszymy „Turn Up” od The Heavy.

Drugą gwiazdą materiału jest Gerson Correia Adua, 16-letni piłkarz posługujący się językiem angielskim i portugalskim.