Ze świata 15 kwietnia 2016

Coca-Cola prezentuje hymn na Euro 2016

Poznaliśmy oficjalny utwór kampanii koncernu Coca-Cola na turniej piłkarski UEFA Euro 2016. Został przygotowany przez Avicii.


Natomiast zaśpiewał go Conrad Sewella. Utwór można już odnaleźć na Spotify oraz w iTunes. Pojawi się też w spotach telewizyjnych.

„Taste the Feeling” zadebiutowało w wersji akustycznej w styczniu. Według przedstawicieli Coca-Coli hymn oddaje ducha kampanii na mistrzostwa.

– Od 2011 roku pracowaliśmy z Avicii nad wieloma projektami. To artysta, który doskonale wie, jak stworzyć optymistyczną muzykę, która dotrze do milionów słuchaczy na całym świecie – powiedział Joe Belliotti, dyrektor muzyczny w Coca-Cola.

– Z jego muzyczną wrażliwością tworzy piosenki, które potrafią zaangażować każdego słuchacza. Mają w sobie współczesnego ducha, choć autor nie stroni od używania tradycyjnych instrumentów – dodał.