Ze świata 29 października 2015

Orange dołącza do Euro 2016

Unia Europejskich Związków Piłkarskich poinformowała o zakontraktowaniu nowego globalnego sponsora dla przyszłorocznego turnieju UEFA Euro 2016.


Będzie nim gigant telekomunikacyjny, firma Orange. Na mocy kontraktu marka będzie mogła zaoferować swoim klientom ekskluzywne możliwości, a jej branding pojawi się na wszystkich oficjalnych materiałach oraz na samej imprezie.

Orange będzie też odpowiedzialne za dostarczenie wszystkich usług stacjonarnych i bezprzewodowych w zakresie komunikacji w trakcie trwania turnieju. W tym będzie dostarczać na żywo sygnał z meczów do nadawców.

Zapewni też pracownikom, oficjelom, mediom, sędziom oraz wolontariuszom punkty dostępowe. Ma być ich około 25 tysięcy.

– Euro 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi – Francji – w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. komunikacji i marki Orange.

– Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA Euro 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów – skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.