Ze świata 3 lipca 2015

Społecznościowa idea Eurosportu

Tour de France to dla Eurosportu jedna z najważniejszych imprez sportowych. Nie dziwi zatem wykorzystanie tej współpracy.


Stacja uruchomiła projekt Eurosport Tour, w którym udział mogą brać wszyscy miłośnicy jazdy na rowerze.

Eurosport, korzystając z platformy Strava, stworzył własny wyścig. Uczestnicy pokonali już dystans równy trzykrotnemu okrążeniu ziemi.

Ciekawe są też nagrody dla najbardziej aktywnych. Trzeba przyznać, że możliwość przejechania odcinka brukowanego dzień przed startem słynnego klasyka Paryż-Roubaix w przyszłym roku razem z ekspertem Eurosportu Juanem Antonio Flechą, jest czym niezwykłym.

– Zapraszam do rejestrowania się na www.eurosport-tour.com i dołączenia do najdłuższego wyścigu świata. Do wygrania są wspaniałe nagrody, ale przede wszystkim ten projekt to dowód na to, że ludzie potrafią stworzyć wspólnotę w ramach rywalizacji sportowej – zachęca Flecha.