Ze świata 10 grudnia 2014

Bank w partnerstwie z CONCACAF

Scotiabank, firma świadcząca usługi finansowe, porozumiała się w sprawie partnerstwa z Konfederacją piłki nożnej Ameryki Północnej, Środkowej i Karaibów.


Kontrakt z CONCACAF został uzgodniony za porozumieniem z agencją Traffic Sports. Współpraca potrwa cztery lata, a w życie wejdzie z początkiem 2015 roku.

Warunków finansowych nie ujawniono. Jednak wiadomo, iż kanadyjska firma będzie sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów CONCACAF, a także oficjalnym bankiem konfederacji.

Scotiabank stanie się także oficjalnym sponsorem turnieju drużyn narodowych CONCACAF Gold Cup w 2015 i 2017 roku, a także meczów kwalifikacyjnych do letnich igrzysk olimpijskich Rio 2016.

Oprócz tego partnerstwo obejmuje Puchar Karaibów, turnieje reprezentacji kobiet i mężczyzn do lat 20 i 17, jak i mistrzostwa konfederacji w beach soccerze i futsalu.