Ze świata 16 listopada 2014

Dobry wynik Pumy

Niemiecka firma odzieżowa Puma poinformowała o wynikach sprzedaży w trzecim kwartale 2014 roku. Potentat może być z tego okresu zadowolony.


Ogółem sprzedaż wzrosła o 6,5 procent do kwoty 843 milionów euro. Duża w tym zasługa rynku azjatyckiego, na którym zanotowano wzrost o 10,7 procent do kwoty 191 milionów euro.

W Europie i na Bliskim Wschodzie oraz Afryce sprzedaż wzrosła o 4,4 procent do kwoty 388 milionów euro, a w Amerykach wzrosła o 6,3 procent dając 265 milionów euro.

Co ważne, zysk netto spadł do 29 milionów euro. W analogicznym okresie w roku poprzednim wyniósł 53 miliony euro. Natomiast Puma od początku 2014 roku zwiększyła sprzedaż produktów o 2,4 procent, do 2,2 miliarda euro.

Pełny raport TUTAJ.