Ze świata 7 listopada 2014

Totalne uczestnictwo w meczu

Nie od dziś wiadomo, że Manchester City nie tylko sportowo, ale i marketingowo należy do światowego topu. Udowodnił to kolejny raz.


Klub Premier League zaprezentował specjalną aplikację mobilną na dni meczowe „Obywateli”, City MatchDay. Pozwoli ona kibicom na pełną analizę wydarzeń boiskowych, ale też tego, co się dzieje wokół meczu.

Do dyspozycji fanów będą trzy kanały. Pierwszy pozwala na śledzenie powtórek z kilku różnych kamer do pół minuty wstecz. To powinno w pewien sposób zastąpić krótkie materiały udostępniane przez fanów za pośrednictwem Vine.

Drugi kanał pozwala na rozważania taktyczne. Dzięki specjalnym kamerom sympatycy będą mogli zgłębić tajniki strategii i taktyki obu zespołów. Z kolei trzeci o nazwie CityTV Live pozwala na śledzenie przedmeczowych materiałów, wywiadów na wyłączność, materiałów z szatni czy tunelu.

– Mecz to coś więcej niż 90 minut gry. Dla niektórych fanów to rytuał, który rozpoczyna się wraz z pobudką w dni meczowe. Chcemy naszym fanom umożliwić jak najlepsze przeżywanie spotkania. Zawsze dążyliśmy do jak najlepszych innowacji cyfrowych i dziś to wykorzystujemy – powiedział dyrektor Manchesteru City ds. mediowych i kontaktów z kibicami, Diego Gigliani.