Ze świata 4 listopada 2014

Talent twarzą Nissana

Nissan pozyskał kolejnego ambasadora w ramach sponsoring Ligi Mistrzów UEFA. Został nim niemiecki talent występujący na co dzień w Schalke 04 Gelsenkirchen.


Twarzą producenta samochodów został Max Meyer, który w seniorskiej reprezentacji Niemiec debiutował w majowym meczu z Polską.

– Cieszę się, że mogę wspierać Nissana w Lidze Mistrzów UEFA, która jest jedną z najtrudniejszych, ale także najbardziej ekscytujących reklam w światowym futbolu – przyznał 19-latek.

– On jest głodny sukcesów i dzieli z nami pasję do piłki nożnej oraz innowacji, co udowadnia regularnie w Bundeslidze i Lidze Mistrzów – dodał Thomas Hausch, dyrektor zarządzający Nissan Center Europe.

Wcześniej Nissan zaangażował takich zawodników jak Andres Iniesta (FC Barcelona), Thiago Silva (Paris Saint-Germain) i Yaya Toure (Manchester City).