Ze świata 20 września 2014

Muzyczna NBA

JBL, marka należąca do Harman International, związała się czteroletnim kontraktem z National Basketball League. Będzie oficjalnym partnerem audio.


Co ciekawe, kooperacja obejmuje NBA, ale też WNBA, NBA D-League. Brand będzie także wspierać koszykarskie zespoły narodowe USA.

O umowie poinformował w salonie marki w Nowym Jorku Adam Silver, komisarz NBA i Dinesh Paliwal, prezes Harman.

To pierwsze partnerstwo zawarte przez NBA w segmencie audio. Co prawda liga była związana ze Skullcandy, ale umowa tyczyła się jedynie przygotowania obrandowanych modeli słuchawek. Oczywiście i JBL zapewni podobny sprzęt, ale nie tylko.

JBL zapewni też słuchawki i inne produkty wszystkim zawodnikom oraz trenerom. Zapewni to odpowiednią prezentację sprzętu w trakcie transmisji.

Harman zostaje tym samym ostatnim partnerem korporacyjnym. Dołączyli do Anheuser-Busch InBev NV, Samsung Electronics, Nike, Coca-Cola, State Farm Insurance, Taco Bell, Foot Locker i Kumho Tire.

Aha, na pewno w nowym sprzęcie sygnowanym JBL nie zobaczymy LeBrona Jamesa, który związany jest z marką Beats by Dre.