Ze świata 22 września 2014

MLS zmienia się

Major League Soccer powstała niemalże 20 lat temu. W tym czasie liga stała się o wiele bardziej medialna, jak i sama piłka nożna w USA.


Dlatego rusza kampania #MLSNEXT, która ma pokazać nową, lepszą tożsamość marki, jaką bez dwóch zdań jest MLS.

Sezon 2015 przyniesie wiele nowego. Po pierwsze do gry wejdą takie zespoły jak New York City FC oraz Orlando City SC. A przecież w perspektywie czeka na dalsza ekspansja. W 2017 roku do rozgrywek powinien dołączyć zespół z Atlanty, a plany ma także David Beckham i jego inwestycja w Miami.

To także początek nowych partnerstw medialnych z ESPN, FOX i Univision w Stanach Zjednoczonych, a także kontynuacja silnej współpracy z kanadyjskimi TSN i RDS.

Oprócz tego możemy się spodziewać również nowych gwiazd. Wystarczy wspomnieć Davida Villę i Franka Lamparda w NYCFC.

Lecz to nie wszystko. MLS zaprezentowała nowe logo, które będzie obowiązywać od przyszłego sezonu. Skąd pomysł na rebranding? Wytłumaczenie jest proste. Obecna liga to zupełnie inne rozgrywki niż 20 lat temu. „Potrzebowaliśmy brandu, który lepiej odzwierciedli to, kim jesteśmy jako liga, gdzie zmierzamy i co chcemy osiągnąć” czytamy w informacji prasowej.