Ze świata 20 listopada 2013

Irlandczycy zapomnieli o Poznaniu

Irlandczycy mieli po Euro 2012 pokochać Poznań. Miłość nie jest jednak wieczna. Zarezerwowana pula 400 biletów nie znalazła nabywców.

Spotkanie Polski z Irlandią cieszy się umiarkowanym zainteresowaniem (w Polsce sprzedano około 28 tysięcy biletów). W związku z meczem nie zarobią także przedstawiciele małej gastronomii, bowiem Irlandzka Federacja Piłkarska znalazła nabywców jedynie na 200 biletów.

 
To cios dla władz Poznania, które zabiegały o organizację tego pojedynku właśnie w stolicy Wielkopolski. Pomysł na promocję wizerunku miasta w Irlandii zrodził się po fali entuzjazmu, jaka zalała miasto w trakcie Euro 2012.
 
W lipcu, Poznań reklamował się w Dublinie, a za granicę regularnie wyjeżdżał prezydent Ryszard Grobelny.
 
Jak się okazuje, mecz nie okazał się kolejnym powodem do zwiedzania Poznania. Może następnym razem…