Nowa jakość Football League?
Football League, czyli zarządca angielskich rozgrywek piłkarskich Championship, League One i League Two, zatrudniła dwie nowe osoby.
Drew Barrand został mianowany dyrektorem ds. marketingu. To były dziennikarz „Marketing Magazine”, gdzie zajmował się głównie sportem. Ostatnio był dyrektorem w agencji marketingu sportu Pitch. Pracował przy kampaniach FIFA, UEFA i LOCOG.
Natomiast Ben Wright będzie pełnił funkcję dyrektora handlowego. Ostatnim jego pracodawcą była agencja Wasserman, gdzie zajmował stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju biznesu i partnerstw. Wcześniej był także szefem reklamy w Tottenham Hotspur, menedżerem sponsoringu w Angielskiej Federacji Piłkarskiej oraz brand menedżerem dla Carlsberga.
Dołączenie tej dwójki oznacza zakończenie prac nad restrukturyzacją pionu handlowego Football League. Jak przyznał prezes Shaun Harvey, cel na najbliższe miesiące i lata jest prosty. Rozgrywki mają generować wyższy poziom dochodów dla uczestniczących w nich klubów.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Aryna Sabalenka otwiera konto na YouTube vlogiem z Wimbledonu
Zaledwie dzień po potwierdzeniu wycofania się z turnieju w Kanadzie Aryna Sabalenka zaskoczyła świat, tworząc swój nowy kanał na YouTube.


![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-768x512.jpeg)
