Liverpool na bank
Liverpool FC i bank Standard Chartered przedłużyli na dwa lata umowę sponsorską, która warta ma być 20 milionów funtów rocznie.
Bank, którego przychody w 90% pochodzą z Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, jest sponsorem strategicznym "The Reds" od 2010 roku i prezentuje swoje logo na koszulkach zespołu.
W ramach współpracy z instytucją finansową, drużyna rozpoczęła niedawno tournee po Azji i Australii, w ramach którego wystąpi w Dżakarcie, Melbourne i Bangkoku.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych trzech pierwszych wspaniałych lat z naszym partnerem. Pracują tam, gdzie mamy najwięcej fanów. – mówi Billy Hogan, dyrektor ds. handlu Liverpoolu.
Współpraca obu stron ma także charakter charytatywny, bowiem byli piłkarze i legendy klubu jeżdżą po świecie, uczestnicząc w programach przeciwko ślepocie i HIV.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Koszulki Manchesteru City na Klubowe Mistrzostwa Świata mają polski akcent
Manchester City już w przeszłości docenił kibiców Lecha Poznań, a wszystko to ma związek ze słynną celebracją zwaną"doing the Poznań" – wyjątkowym sposobem świętowania goli, który trafił z Polski na angielskie stadiony.



