Hiszpania pogrąża się w kryzysie
Kryzys w hiszpańskiej piłce nożnej trwa nadal. Operator rozgrywek potwierdza, że w całej lidze zanotowano spadek średniej frekwencji.
W minionych rozgrywkach, na trybunach pojawiało się 2,4% mniej widzów zarówno w La Liga, jak i La Liga Adelante (drugi poziom rozgrywek). Liczba ta była znacznie większa w środku sezonu, ale walka o utrzymanie i prawo gry w europejskich pucharach ściągnęły ludzi na trybuny.
Związane to jest m.in. z kryzysem ekonomicznym, który drenuje portfele obywateli. Przy wysokich cenach karnetów, kibice wybierają tańsze opcje – abonament Canal+ i GolTV.
Kluby z najniższą frekwencją w tym sezonie to Celta, Mallorca (54%) i Espanyol (50%). Najlepsze drużyny pod tym względem to Granada (88%), Real Madryt, Malaga, Athletic Bilbao (81%) i Deportivo La Coruna (79%).

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Leo Messi zaprezentował nową koszulkę Interu Miami. To „Euphoria”
Leo Messi ostatnio jest rozchwytywany poza boiskiem. Najpierw był na Caesars Superdome w Nowym Orleanie, gdzie oglądał rywalizację w ramach Super Bowl, starcie Philadelphia Eagles z Kansas City Chiefs, a później pokazał kibicom Interu Miami nową koszulkę klubu z Florydy z inspirującym przesłaniem.



