Zdaniem eksperta 10 sierpnia 2011

Spowiedź eksperta T-Mobile

Zapraszamy na rozmowę z Konradem Mrozem, ekspertem T-Mobile. Czym zaskoczy nas tytularny sponsor Ekstraklasy?
\"\"
T-Mobile to marka dostępna na polskim rynku od niedawna. Kiedy zrodził się pomysł, aby jednym ze sposobów promocji był sponsoring polskiej Ekstraklasy?
Rozpoczęcie rozmów z Ekstraklasą zbiegło się w czasie z decyzją o przeprowadzeniu rebrandingu i wprowadzeniu do Polski marki T-Mobile. Dla nas to bardzo dobre rozwiązanie, gdyż sponsoring tytularny rozgrywek na pewno pomoże w promowaniu marki na rynku, a jednocześnie świetnie wpisuje się w działania podejmowane przez T-Mobile na świecie czyli sponsoring sportowy, ze szczególnym uwzględnieniem piłki nożnej.
 
Jakie korzyści i zagrożenia dla T-Mobile wiążą się z inwestycją w krajowy futbol?
My przede wszystkim dostrzegamy korzyści. Chcemy promować markę T-Mobile, ale chcemy również we współpracy z naszymi partnerami z Ekstraklasy SA promować ligę i kibicowanie. Piłka nożna jest najpopularniejszą w Polsce dyscypliną sportową, jesteśmy właśnie świadkami ogromnego boomu na inwestycje w infrastrukturę stadionową a wraz z nią jeden z najwyższych, jeśli nie najwyższy w Europie wzrost liczby kibiców na stadionach. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy te zmiany będą mogły następować jeszcze szybciej z korzyścią dla wszystkich. 
 
Osoby posiadające kartę kibica Lecha Poznań mogą od tego roku korzystać z wybranych linii lotniczych w cenach promocyjnych. Czy T-Mobile szykuje ofertę promocyjną dla fanów polskiej piłki? Mogą oni liczyć na przykład na tańsze rozmowy?
Pierwsza taka oferta jest już dostępna od 4 sierpnia. Każdy, kto posiada kartę Klubu Kibica jednego z klubów T-Mobile Ekstraklasy, po jej okazaniu, otrzyma przy podpisaniu umowy 50% zniżki na abonament przez 6 miesięcy lub do 200 złotych w doładowaniach w usługach Mix. O dalszych naszych planach będziemy informować wraz z uruchamianiem kolejnych projektów. Myślimy nie tylko o ofertach, ale również o możliwości zaoferowania kibicom dostępu do różnego tzw. kontentu dotyczącego rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, klubów i zawodników.
 
Czy liczba abonentów znacząco wzrosła odkąd logo telefonii komórkowej zaczęło pojawiać się w sportowych mediach?
Klientów staramy się przede wszystkim przyciągnąć do nas ofertą i jakością usług. Współpracę z Ekstraklasą traktujemy bardziej jako sposób promowania marki T-Mobile, ale również sposób na promowanie pozytywnych wartości.
 
Zanim potwierdzono oficjalnie porozumienie ze spółką Ekstraklasa SA w mediach pojawiały się informacje o zainteresowaniu T-Mobile akcjami warszawskiej Legii. Temat wspierania stołecznego klubu faktycznie był, czy były to zwykłe plotki?
Z założenia nie komentujemy spekulacji, które firmy lub organizacje mogłyby znaleźć się w kręgu naszego zainteresowania, czy to pod kątem sponsoringowym, czy inwestycyjnym. 
Rozmawiał Krzysztof Baranowski