Po spotkaniu Lech Poznań Business Club
Na umówionym zebraniu nie mogło zabraknąć przedstawicieli Lech Business Club, wiceprezesa klubu Arkadiusza Kasprzaka, oraz piłkarzy poznańskiej drużyny, których reprezentowali Mateusz Możdżeń i Gerard Bieszczad.
Na początku spotkania debatowano na temat kilkumiesięcznej działalności Lech Business Club, oraz podsumowano dotychczasowe osiągnięcia organizacji. Następnie głos zabrała Monika Kochalska, szef działu zakupów Amici, która zaproponowała stworzenie grup zakupowych na bazie LPBC.
Miła niespodzianka spotkała także osoby zrzeszone w Lech Poznań Business Club, które mogły wziąć udział w konkursie prowadzonym przez znanego dziennikarza Marka Lubawińskiego, na codzień piszącego dla Głosu Wielkopolskiego. Przy konkursie pomagali Mateusz Możdżeń i Gerard Bieszczad, a na zwycięzców czekały koszulki meczowe Kolejorza.