Aktualności 13 sierpnia 2020

Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska

autor: Miłosz Marek

Robert Lewandowski nowym ambasadorem marki T-Mobile Polska. Piłkarz powraca do współpracy z marką, którą promował już cztery lata temu.

W ramach współpracy kapitan Reprezentacji Polski będzie brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, jak również kluczowe usługi z portfolio operatora. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 roku.

– Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu. Zawsze chcę dawać z siebie wszystko i grać z najlepszymi. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy naszej magentowej drużyny osiągniemy sukces – mówi Lewandowski.

– T-Mobile, zgodnie ze strategią firmy, chce dzielić się z klientami tym, co najlepsze. W tym celu codziennie pracujemy, stawiając ambicję, wytrwałość i pokorę na pierwszym miejscu. Jestem więc dumny, że możemy współpracować z ambasadorem, który reprezentuje właśnie te cechy – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.

Powrót po latach

Dla Lewandowskiego to nie pierwsza współpraca z T-Mobile. Przed Euro 2016 był bohaterem reklamy, w której wystąpił razem z aktorem Tomaszem Kotem. Dwa lata wcześniej, razem z żoną Anną, promował T-Mobile Usługi Bankowe.

Oto reklama, która powstała w ówczesnym etapie współpracy. Po czterech latach ma ponad 3,5 miliona wyświetleń w serwisie YouTube.

 

Dobry czas dla “Lewego”

Najlepszy polski piłkarz dobrze wykorzystuje ostatnie miesiące. Poza świetną formą na boisku, może pochwalić się nowymi kontraktami reklamowymi. Niedawno marka Gilette ogłosiła powrót do współpracy z Lewandowskim i opublikowała reklamę z udziałem sportowca.

We wrześniu wystartuje największa dotychczasowa inwestycja Lewandowskiego – budowa restauracji “Wodny Świat” w Giżycku, której koszt wyniesie aż 71 milionów złotych.

Gwiazda Bayernu Monachium pozostaje również ambasadorem marek Huawei, Oshee, a także rozwija swoją markę kawy “RL9”.

 

Źródło: informacja prasowa