Z kraju 6 sierpnia 2020

Robert Lewandowski wrócił do współpracy z Gillette.

Robert Lewandowski po dwuletniej przerwie wrócił do reklamowania słynnej marki. Procter&Gamble, do którego należy Gillette, ma umowę z UEFA i przy okazji powrotu rozgrywek Champions League wypuścił najnowszy spot reklamowy z RL9 w roli głównej.

„Jeśli ktoś zapyta Cię kim naprawdę jesteś, nie mów, tylko pokaż” – w internecie pojawił się już najnowszy spot z Robertem Lewandowskim zatytułowany „Charakter zrodzony z doświadczenia”. W reklamie zostały wykorzystane fragmenty treningów i meczów młodych sportowców z przebitkami trenującego Roberta czy jego wspólnej gry z grupą spotkanych dzieci. Nie zabrakło również scen, na których piłkarz, stojąc przy lustrze, goli się nowym modelem maszynki.

Robert Lewandowski poza współpracą z Gillette, jest także twarzą Huawei, Oshee czy head&shoulders. Nasz piłkarz rozwija również własną markę RL9, promując m.in. kawę.

Opiekę nad działaniami wizerunkowymi sportowca sprawuje agencja marketingowa Stor9.